top of page

5 משחקים שיעזרו לכם לצלם ילדים

בצילום משפחה אנחנו זקוקים לשני דברים: שיהיה נעים וכייפי ושתהיה לנו שליטה על הסיטואציה. עבור הילדים וגם ההורים זה זמן לכייף ועבור מי שמצלם חשוב שתהיה שליטה במידה מסויימת כדי להבטיח תמונות מדהימות, מיוחדות.

תמונות מוצלחות בעיני הן כאלו שכוללות אינטרקציה, קשר, שמחה ודינמיקה.

ובנוסף לכך כל מה שתורם לתמונה טובה כמו אור, קומפוזיציה ועניין.

צריך להכיר ולהבין מי הם הילדים וההורים, יש ילדים שירגישו חופשי וישחקו עם המצלמה ויש מי שזקוקים לעידוד. לכולם ניתן וכדאי לומר שמותר ואף מומלץ לצחוק בסשן הצילום, אפילו להתפקע מצחוק.

ההורים לפעמים דואגים שהילדים לא ישתפו פעולה. ילדים הם ילדים, לפעמים מישהו מהם יקום על הצד הלא נכון ולא ירצה לשתף פעולה. אנחנו כצלמים מכירים כמה טריקים שיעזרו להם להיפתח. אתם ההורים יכולים לחבק ולהכיל וגם להצחיק. זה עובד טוב יותר מכל שיחת נזיפה או כעס על זה שלא משתף פעולה.

דרך יצירתית להוציא את המיטב מצילומי המשפחה שלכם היא דרך משחק. ההורים מבינים שהם באו 'לעבוד' כדי שיצאו להם תמונות מעולות, הילדים פשוט רוצים לשחק. אספתי לכם כמה משחקים שיעזרו לכם להשאיר את הילדים בעניין וגם להוציא תמונות מעולות, יאללה מתחילים!

1. להחזיק ולשחרר: בקשו מהמשפחה להחזיק ידיים ולהיות עם הפנים אליכם, עכשיו שהם מתקרבים אליכם צלמו אותם. לאחר ששיתפתם את הילדים או ההורים תנו סימן והם ינסו לרוץ אליכם ולהיפרד מהאחיזה של ההורים, צלמו שוב, יצאו תמונות נהדרות של האינטראקציה הזו.

2. הפתעה: בקשו מאחד ההורים להפתיע את הילדים ולהעיף באויר, לחבק. הכלל היחיד - שהוא ישמור את הפנים של הילד כלפי המצלמה :-)

3. אור ירוק/אור אדום: בהוראה שלך זזים או קופאים במקום. זה יאפשר להם להוציא אנרגיה ואז לעצור ולך לצלם. הכלל היחיד? כבר ניחשתם! כל הפנים כלפי המצלמה

4. אוירון: כשמדובר בילדים קטנים תמונת אוירון היא מנצחת, בקשו מההורה להניף את הילד וצלמו

5. חיבוק דוב: בקשו מהילד לשבת על ברכי ההורה ועל ההורה לאחוז במתניו בחוזקה או לחבק היטב. את הילד עודדו לברוח מההורה, להתכופף לכיוון שלך. 'עוד! עוד!' עודדו אותו ואז 'מספיק! עכשיו השען לאחור', זה יתן כמה אפשרויות צילום מעניינות. המשחק הזה והניסיון לברוח מהאחיזה מעורר הרבה צחוקים וזה נהדר.

והטיפ הכי חשוב - תהנו ותתעדו את השלבים המיוחדים הללו כי הם לא חוזרים

למידע על חבילות הצילום שלנו, בטוח תמצאו שם חבילה שמתאימה לכם:

 פוסטים מובילים 

פוסטים אחרונים

ארכיון

חיפוש לפי נושא

מוזמנים לעקוב אחרינו 

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page